: : 1001 Kenangan : :weDDings | faMIly | kiDs | evENts: :

By: Seribu Satu Kenangan

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  [13]  14  15  16  17  >  >>]    [Archive]
Monday, 4-May-2009 08:14 Email | Share | | Bookmark
Badura & Mazlan, Majlis Akad Nikah, 1 Mei 2009 - The Preview

 
 
 
View all 61 photos...
salam, semua...
entry kali ini saya ingin berkongsi kegembiraan pasangan Badura&Mazlan di majlis akad nikah diorang... majlis akad nikah diorg berlangsung pada 1 Mei 2009, selepas solat asar di masjid air kuning... terlebih dahulu saya ingin mengucapkan terima kasih kepada pasangan tersebut kerana memberi tanggungjawab ini kepada saya... kedua2 pasangan ini hepi go lucky... ditambah pula dgn aksi Mazlan yg agak rileks dan bersahaja... ape pun terima kasih byk2... pada hr tersebut, bukan pasangan ni saje yg ade, tp ade 5 lg yg akad nikah pd hri yg sama, dgn Kadi yg sama... semuanye berjalan dgn cepat... itu 1 cabaran bg saya... semua gambo2 dlm ni adelah utk preview, belum diproses lg... masih dlm keadaan RAW lg... gambo yg telah diproses akan dikongsi di masa hadapan... tunggu... skrg ni zaaaasss je le gambo2 ni dulu k... kepada pasangan pengantin, anda berdua bleh le kongsikan fp ni kepada sahabat handai u all k... ok... dan kepada semua pelawat2 yg bakal visit fp sy ni, sila le beri komen & kritikan yg membina ye... jasa anda semua sy dahulukan dgn ucapan terima kasih...



berminat dgn perkhidmatan saya?
1001kenangan
0125755471-Mior
mios_sakuragi@yahoo.com
http://1001kenangan.blogspot.com


Thursday, 30-Apr-2009 09:04 Email | Share | | Bookmark
Coming Soon - Badura&Mazlan, 1&2 May 2009, Mambang Diawan



Berminat dgn Khidmat saya? sila hubungi utk temujanji:
1001kenangan
0125755471-Mior
mios_sakuragi@yahoo.com
http://1001kenangan.blogspot.com


Thursday, 30-Apr-2009 08:20 Email | Share | | Bookmark
Sehari suntuk di Zoo Negara bersama Forumer Photoskool, CS

Salam, semua...
entry kali ni saya nak kongsi dgn kalian gambo2 yg sy shoot masa aktiviti outing bersama forumer Photoskool pd 26hb April hr tu... aktiviti ni d anjurkan oleh Mr. Adhadi.. sgt syiok dpt join aktvt cenggini... klu bleh anjur le selalu ye... paling gempak GB Saiful Nang pun turut serta dalam aktvt kali ni... bkn senang nk jumpe beliau nih.. ramai lg photog2 dr seantero negera dtg join aktvt ni... aktivt outing kali ni diadakan utk berkongsi & menambahkan lg ilmu fotografi d antara semua peserta... ramai jgk otai2 yg dtg.. thanks kepd semua ye... x tau ape lg nk tulis... zaaass je le..



ni le Mr. Adhadi...

Guru Besar Saiful Nang menyampaikan sepatah 2 kata...

tgk le senjata beliau...

ni le antara gambo2 yg aku shoot













SEMOGA ANDA TERHIBUR...


Berminat dgn Khidmat saya? sila hubungi utk temujanji:
1001kenangan
0125755471-Mior
mios_sakuragi@yahoo.com
http://1001kenangan.blogspot.com


Monday, 13-Apr-2009 05:02 Email | Share | | Bookmark
Seminar Jurugambar Perkahwinan Professional

salam, semua...
entry kali ni saya nk berkongsi dgn kalian semua tentang pics sekitar seminar berkenaan yg diadakan pada 28 Mac 2009, di PICC, Putrajaya. Pics2 ni disnap oleh bro dari preetypeektures (xtau nama dia... ) Mmg saya ternanti2 nk tgk pics yg disnap oleh bro tersebut... Bro tu pun x kedekut nk kongsi ilmu photography dgn kitaorg semua.. syiok dpt berckp dgn dia.. sgt peramah... wlupun sekadar 10minit.. tp dpt byk info... terutama penggunaan prime lens 50mm.. Disamping tu jgk dpt try dia punye senjata iaitu Nikon D3x (klu x silap le, xpun D3) tq bro... seminar berkenaan telah dihandle oleh Adan dan panel nye adelah Min Preetypeektures setelah mendapat kebenaran dr saudara Min preetypeektures br pics2 ni ter'upload'.. tq bro.. kirim salam kat bro yg amik pics2 ni...byk yg saya blajo kat seminar ni yg bleh dipraktikkan... tq to Adan and Preetypeektures... xtau nk ckp ape lg... zaaasss je laa...




Bro Min Preetypeektures sedang bg ceramah....

antara jurugambar tersohor turut menghadirkan diri...


cuba teka di mana saya? 'you'll never walk alone'

sebarang pertanyaan:
1001kenangan
012-5755471
mios_sakuragi@yahoo.com (YM)
http://1001kenangan.blogspot.com


Monday, 6-Apr-2009 16:50 Email | Share | | Bookmark
Sehari bersama pelajar A6...

 
 
 
View all 40 photos...
salam, semua...
baru2 ni saya telah pergi mengiringi pelajar kelas A6, kolej MARA kuala nerang pergi outing... rupe2nye diorng wat makan2 utk kali terakhir bersama rakan sekelas... kiranye mcm majlis perpisahan la kot... ade beberapa aktiviti telah diadekan secara x lgsung.. antaranye bowling dan bertukar hadiah..
di sini saya ingin kongsikan sedikit kegembiraan diorng ni... (bkn sepatutnye diorg sedey ke?.. ) dgn itu aku pun ambik kesempatan le utk tembak skit.. katanye nk improve angle.. x tau le improve ke tak nye... zaaaassss je le....






antara pemain bowling olimpik malaysia yg ambil bhgn...


RFC a.k.a Radix fried Chicken... korang penah dgr x? mai ni saya nak habaq... rasanye kat negeri lain xde lg.. kat kedah je yg aku jumpa... rasanye mmg sedap.. ditanggung halal.. tanpa was2.. sebab kepunyaan muslim.. iaitu HPA.. dia guna ayam organik dan disembelih mengikut hukum syarak.. .. jd sape mai kedah nnt singgah le sini ye.. kat shahab perdana je..


1001kenangan
012-5755471
mios_sakuragi@yahoo.com (YM)
http://1001kenangan.blogspot.com (untuk slideshow)


[<<  <  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  [13]  14  15  16  17  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net