: : 1001 Kenangan : :weDDings | faMIly | kiDs | evENts: :

By: Seribu Satu Kenangan

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  [3]  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Saturday, 3-Apr-2010 03:33 Email | Share | | Bookmark
Masalah selesai...

hahahahaha.. hari tuh (30Mac jam 9 malam) aku ngan housemate aku menghadapi masalah... hehehe... masalah nye ialah... TV!!! dia nk tgk bola, kedah vs t'ganu... aku nk tgk cerita kegemaran aku, HOTEL MANIA... jd...pikir punye pikir.. ni lah dia penyelesaian nye... di akhir siaran mata kami hampir juling... hahahaha... tgk la gambo2 yg kami nk kongsi ngan korang semua... huhu... KRU tu peminat aku.. sb tu aku suka tgk HOTEL MANIA tuh.. sb lagu2 KRU la... huhu... best3... zaassss....







berminat dengan perkhidmatan kami??? sila hubungi:
1001kenangan
0125755471 - Mior
mios_sakuragi (YM)


Saturday, 27-Mar-2010 02:54 Email | Share | | Bookmark
Syed Fadhil+Syifaa : : The Intro

 
 
 
View all 9 photos...
salam, semua...
entry kali ni aku nk kongsikan dgn anda semua majlis perkahwinan padil & syifaa... majlis ni berlangsung di kg. tok bayas, sungai siput utara, perak... (macam kenai je tempat nih... ) pada 20 Mac hari tuh... untuk pengetahuan semua.. ketika mempelai sampei, mereka disambut dgn 26 das tembakan, paluan kompang, pencak silat dan mcm2 lagi... ade yg siap melatah lg wlupun telah diberitahu awal2 lg... terima kasih diucapkan kepada pasangan nih sb sudi bg aku pikui tggungjawab ni... sebenaq nya padil ni member aku dari zaman persekolahan lagi... sebab nye kami sekampung... umah dia sebelah umah aku je kat kg tok bayas tuhh... hakikatnye, 1 kg tu ade pertalian darah.. dari hulu kg sampei le ke hilior kg... lain kali sembang lain pasai kg kami ye... so, kali ni aku kongsi kan introduction dulu ye... akan dtg ade la tuh laporan nye... padil, hang kongsikan le koleksi ni utk sedara-mare kita yg jauh2 dn member2 hang ye... semoga semua nye terhibur dgn koleksi kali ni... zaaasssss...













ibu pengantin lelaki..

ayah pengantin lelaki..






Facebook Link to this Album:
http://www.facebook.com/album.php?aid=158582&id=282870819910&l=429420f365

berminat dgn perkhidmatan kami??? sila hubungi:
1001kenangan
0125755471 - Mior
mios_sakuragi (YM)


Wednesday, 17-Mar-2010 14:09 Email | Share | | Bookmark
Faies + Nurul: The Intro: Reception at Kuala Nerang

salam semua...
tora dtg lagi dengan kesah kenduri Faies & Nurul... majlis ni telah berlangsung dengan jayanye pada 13 Mac 2010 di kg Padang Setol kot... klu aku xsilap... sebenaq nya ade 2 majlis utk meraikan pasangan nih... kat kole nerang ngan Gurun... entry kali ni utk yg kole nerang dulu ye... yg Gurun akan menyusul kemudian... yg ni baru peringkat Intro ye... nnt laporan penuh akan dipersembahkan kemudian kepada anda semua... sabaq na... so, zaaasssss yg ni dulu...













berminat dengan perkhidmatan kami? sila hubungi:
1001kenangan
0125755471 -MIOR
mios_sakuragi (YM)


Friday, 12-Mar-2010 17:18 Email | Share | | Bookmark
Our New Baby...

salam semua...
akhir nye tercapai jgk hajat aku nk beli yg ni... tu pun sampai nk tgu kit lens yg 18-55mm aku rosak... klu kit lens aku x rosak, mmg aku x beli nye... huhu... sb kit lens tu ringan je.. yg ni berat skit.. sb kuat makan.. tp mmg murah la beli kat Elite Professional kat Penang... nk dpt yg ni smpai aku kena trade-in 55-250mm yg aku sayangi... dapat lg murah le... huhu... lepas nih xyah tuko2 lens lagi... shoot je.. nk beli 'L' series mmg xmampu lg setakat ni.. tp satu hari aku akan beli jugak... xkira la.. main kutu ke.. ape ke... ok la... setakat ni saje utk kali ni... sehingga bertemu lagi.. zaaassss...



berminat dengan perkhidmatan kami? sila hubungi:
1001kenangan
0125755471 - Mior
mios_sakuragi (YM)


Thursday, 4-Mar-2010 14:50 Email | Share | | Bookmark
Al-Ham + Isma : The Solemnization

 
 
 
View all 72 photos...
salam, semua...
di sini ade sedikit gambo utk Al-Ham & Isma kongsi bersama dengan saudara-mara, sahabat handai yg jauh2... ade setengah yg aku touch skit.. ade setengah tu masih RAW lg... sb utk mjlis ni shoot & burn saje... selebihnye akan dilakukan oleh pihak lain... ape pun aku suke kerja ngan diorg nih... keluarga diorg pun ok... terima kasih atas kesudian korang semua memberi tgungjawab ni kat aku... harap kita dpt berkerjasama lg... InsyaAllah dvd gambo korang akan menyusul di kemudian hari... semoga terhibur... zaaassss....























berminat dengan perkhidmatan kami? sila hubungi:
1001kenangan
0125755471 - Mior
mios_sakuragi (YM)


[<<  <  1  2  [3]  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net