: : 1001 Kenangan : :weDDings | faMIly | kiDs | evENts: :

By: Seribu Satu Kenangan

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 9-Feb-2009 02:39 Email | Share | Bookmark
New journey...

salam, semua...
baru skrg saya berkesempatan menjenguk fp yg tercinta ni setelah 3 minggu lamanye x jenguk.. maka selama itulah saya x buat keje2 meng'upload' ni...
bermula dr 19hb januari hr tu saya telah dihanto berkursus di Tiara Beach resort, PD, sampai 24hb januari... pastu 28hb saya diminta melapor diri di tempat kije baru...
utk pengetahuan semua, saya telah tercampak ke satu tempat yg jauh dr tempat keje lama seblm ni...
bayang kan le.. dr taman maluri, KL ke kuala nerang, kedah...
dr satu ketika kelajuan broadband tidak menjadi satu masalah ke sebalik nye...
ape kan daya... sebenarnye saya telah melangkah ke alam baru dunia kerjaya saya..
dah diorg hanto kat situ, terima je dgn hati terbuka... nasib diorg x hanto kat MUKAH, SARAWAK.. hehehe...
sekrg, pc pun dh sampai, bleh le wat keje2 mengedit ni.. hehehe.. tp internet kena pakai ofis punye le... lepas ni kena tutup akaun maxis, dan daftar TMNet streamyx plok...



ni la majikan aku yg baru... Majlis Amanah Rakyat (MARA)

sekrg aku dh jd CIKGU MARA... aku ditugaskan mengajo di Kolej Mara Kuala Nerang... nnt di entry akan dtg aku upload gambo2 kat sini...


di sini aku dan bakal guru2 MARA yg lain berkursus.. cantek jgk permandangan kat sini..



kepada semua visitors, sila komen ye... byk lg yg saya kena blajo dlm dunia photography ni.. terima kasih...

1 0 0 1 kenangan
miossakuragi.fotopages.com
mios_sakuragi@yahoo.com
012-5755471


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net