: : 1001 Kenangan : :weDDings | faMIly | kiDs | evENts: :

By: Seribu Satu Kenangan

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 6-Apr-2009 16:50 Email | Share | Bookmark
Sehari bersama pelajar A6...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
salam, semua...
baru2 ni saya telah pergi mengiringi pelajar kelas A6, kolej MARA kuala nerang pergi outing... rupe2nye diorng wat makan2 utk kali terakhir bersama rakan sekelas... kiranye mcm majlis perpisahan la kot... ade beberapa aktiviti telah diadekan secara x lgsung.. antaranye bowling dan bertukar hadiah..
di sini saya ingin kongsikan sedikit kegembiraan diorng ni... (bkn sepatutnye diorg sedey ke?.. ) dgn itu aku pun ambik kesempatan le utk tembak skit.. katanye nk improve angle.. x tau le improve ke tak nye... zaaaassss je le....






antara pemain bowling olimpik malaysia yg ambil bhgn...


RFC a.k.a Radix fried Chicken... korang penah dgr x? mai ni saya nak habaq... rasanye kat negeri lain xde lg.. kat kedah je yg aku jumpa... rasanye mmg sedap.. ditanggung halal.. tanpa was2.. sebab kepunyaan muslim.. iaitu HPA.. dia guna ayam organik dan disembelih mengikut hukum syarak.. .. jd sape mai kedah nnt singgah le sini ye.. kat shahab perdana je..


1001kenangan
012-5755471
mios_sakuragi@yahoo.com (YM)
http://1001kenangan.blogspot.com (untuk slideshow)


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net