: : 1001 Kenangan : :weDDings | faMIly | kiDs | evENts: :

By: Seribu Satu Kenangan

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 19-Oct-2009 11:03 Email | Share | Bookmark
Johari & Qila, Serdang : : The Preview

pada suatu hari... di sebuah butik pengantin...
sepasang mempelai sedang di proses... hehehe
proses pembikinan...
untuk menjadi raja sehari...
hmmm... apakah gerangan nye wajah isteri ku ni nanti...
hmm.. comei3x...
cantek nye accessories mata nih..
mesti la... betui x abg photographer?...
ape hubby I buat tuh... dr td x siap2...
yang... tolong le pakaikan sampin abg nih...
betui ke tengkolok aku nih..
haaa... ni baru betui..
kejap ye bang.. nnt ayang tolong...
skit je lg...
tinggal anting2 je lg...
jap2... tinggal maskara je lg..
lo... dia pun nk touch-up jgk....
mesti le... xkan ayang sorang je nk muka gebu...
wei photographer, hang pandai x ikat sampin aku nih?
tgk bulu mata abg nih, xyah tambah accessories pun...
mmg le.. bulu mata abg pun panjang 2 inci...
meh sini ayang tolong...
kini ku telah siap sedia utk hari bahagia ku...
aku pun begitu jua...
rapat2 yang.. nnt x muat camera...
pose2..
cantek tak kak?...
tenyeh elok2 skit yang...
ok tak lipstik abg nih?
mcm hang jebat plok aku nih...
doa kami bahagia..
kawan2.. tunggu kemunculan kami di serdang...
hmm...
hoi.. sempat lg mamat photographer nih...
ahh.. lega.. dpt dok dlm aircond caldina nih...
mana le adik aku nih... tak sampai2 lg kah....
yo.. yo.. yo.. kami dh sampai...
ade lg tak nasi utk kita nih...?
yang.. senyum..
abg.. tgk sini..
sori la bro... jln jammed..
hmm..
dari kiri, cepat jalan...
joe: lapo nye perut aku...
akhirnya waktu yg dinanti telah pun tiba...
abg photographer... tak yah la baring kat sini...
fuh...
ramai nye...
byk nye lauk...
sedara mara yg hadir...
ayang nk lauk ape?
aummm...
nganga.. nganga..
sedap nye udang atas meja tuh...
sedap kan, bang..
kicap jalin secawan..
mkn tanpa kicap jalin, tak sedap..
betui le.. oh.. kicap jalin...
jemput2..
kami nk mkn...
akhirnye kahwin jgk anak aku...
bak skit hidangan pengantin nih...
wei, korg.. amik lauk kat sini sudey...
like father, like son...
abg photo, nk kek?
jaga bini hang baik2 na...
jaga laki hang baik2 na...
nganga luas2 bang...
tgk... dh comot dh...
lo... diorg ni pun nk manja2 jgk...
wei hang.. cantek skit... jgn le jari aku pun hang sosah...
cantek jgk anak aku nih..
 
betui ke mamat, hang habis kan semua lauk2...?
kami tido dulu..
klu lauk x cukup, kau amik siku aku nih skit..
pakai keris nih..
 
kak rus: hi joe...
doa kan kami bahagia ye..
sahabat handai..
meh cepat pose...
haaa...
Tn. Haji Ebrahim: tahniah joe...
terima kasih kerana sudi hadir...
kenye dah boh?
sanak saudara...
cendoi.. cendoi..
abg nih... minum sorang2..
kak rus:uiihhh.. al-ham, rugi x mkn nih...
duit raya ade?..
kawan2 motor...
yang.. you jump, i jump..
betui ke hang ni joe....
betui le...
aku percaya..
kawan2 CICT... tq..
mak ayah.. terima kasih..
 
cantik kasut Qila.. beli kat mana?
mak balik dulu ye nak...
terima kasih ye mak...
tolong tgk2 kan anak kami ye..
biase le.. orang laki mmg mcm tuh...
tambah lg en. Shidie..
teringin aku dgn bunga nih..
saya x salah auntie..
takpa2.. saya x kesah..
like camera, like cameraman...
sori joe... kak termakan habis semua cendoi...
para hadirin sekalian... cendoi back-up masih ade...
mamat n family...
en. Shidie n family n the fiance of the photographer of the day.
mu ni xde keje lain ka?....
jom le salam pengantin tuh...
staff and ex-staff CICT..
like mother, like son...
ade jgk stacy dtg kat majlis aku nih...
cake hunters..
nk kek ye.. tgu aku potong pakai keris aku nih..
dah tua lisut pun nk aku suap jgk...
with my lovely brother.. thanks bro..
 
 
tahniah ye...
my turn to sapedet...
wait honey...
selesai sudah majlis kita ye, sayang...
nk jugak.. nk jugak..
 
you're my heart...
you're my soul...
I'll keep it shining everywhere I go
I'll be holding you forever
Stay with you together
forever...
Terima kasih kepada semua yg telibat menjayakan majlis kami...
salam, semua...
entry kali ini saya ingin berkongsi sekali lg kemeriahan di majlis resepsi untuk pasangan Johari&Qila... majlis ini berlangsung di padang kat depan umah Johari sendiri di serdang... terlebih dahulu saya ingin mengucapkan terima kasih yg x terhingga kepada pasangan tersebut kerana memberi tanggungjawab ini kepada saya... saya suke kerja dgn kamu berdua... utk pengetahuan semua, gambo2 dlm ni juga adelah utk preview, belum diproses lg... masih dlm keadaan mentah lg... gambo yg telah diproses akan dikongsi di masa hadapan... tunggu... skrg ni zaaaasss je le gambo2 ni dulu k... kepada pasangan pengantin, anda berdua bleh le kongsikan fp ni kepada sahabat handai u all k... ok... harap anda berdua suke dgn kerja tangan saya ni... dan kepada semua pelawat2 yg bakal visit fp sy ni, sila le beri komen & kritikan yg membina ye... jasa anda semua sy dahulukan dgn ucapan terima kasih...





Berminat dengan perkhidmatan kami? sila hubungi:
1001kenangan
0125755471 - Mior
mios_sakuragi (YM)
http://1001kenangan.blogspot.com


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net