: : 1001 Kenangan : :weDDings | faMIly | kiDs | evENts: :

By: Seribu Satu Kenangan

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 3-Nov-2009 05:04 Email | Share | Bookmark
Majlis Pertunangan Azli & Dila

segala nye bermula di sini...
di suatu pagi yg bz... hehehe
aku pun bz jgk...
mak lagi bz...
angah pun...
tgk ayah... rileks je...
dalam bilik ni lg bz..
semua bz la kome...
x siap lagi nih.. klu dh siap x tau le mcm mana...
50% siap!! ok x kome??
siap jugak akhir nye..
hmmm... sampai sudah masanye..
ape le kabo nye org di sana?
 
macam studio plok...
sape nak? amik le skit..
 
himpunan hantaran buat si jejaka...
merpati dua sejoli..
 
 
 
doa selamat...
doa ku pohon agar jodoh kami berpanjangan...
 
 
 
 
meh2..
 
 
 
ngan mak...
cepat ayah... meh le bergambo...
wah.. glamor nye aku..
 
 
 
byk nye hantaran...
 
 
letih dh posing..
bersama ahli keluarga..
 
dgn ibu lg...
meh la amik berkat skit...
ketibaan pihak lelaki...
 
baris!! bertiga2.. cepat jalan..!!
 
 
 
 
 
 
 
perbincanga rancak dijalankan...
 
 
hhmm..
 
 
sebentar ya.
 
 
 
 
sabar la wei.. gilir2 amik gambo..
 
lega.. dapat jg k bergambo..
haaa.. dapat pun...
time kaceh ye kerana sudi dtg...
 
skit lg penuh le tgn aku nih...
 
lega2... sampai jgk aku kat pengkalan pegoh nih...
antara tetamu yg hadir..
time kaceh semua...
training nk post masa kahwin nnt... hahahaha
 
 
 
salam semua... entry kali ni aku nk kongsi ngan kalian semua tentang kemeriahan majlis pertunangan Azli & Dila... terlebih dahulu aku nk ucap terim kasih kepada pasangan ni kerana sudi memberi tanggungjawab besar ni kepada 1001kenangan terima kasih yg x terhingga... majlis ni berlangsung di kg pengkalan pegoh, lahad, Perak pada 1 Nov baru2 ni... kepada pasangan ni, kongsi2 kan le gambo2 ni ngan rakan dan taulan korang yg jauh2... sanak saudara... jadi.. jgn cakap byk.. zaasss je le....







Berminat dengan perkhidmatan kami? sila hubungi:
1001kenangan
0125755471 : Mior
mios_sakuragi (YM)
http://1001kenangan.blogspot.com


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net